Best Rap Line

SODMG :: Main :: Talk

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

n mo heat

Post  moneycarlo1 on Tue Mar 30, 2010 7:33 am

now the feds mark us like camby/ cuz a nigga stay wit a thumper like bambi/ and yall dudes is sweeter than candy/ so i have my goons jack son like randy/ DAMN! then i slide like michael/ wit a strap on each hip like a diaper/ when the pressures on im opposite of hyper/ you dont wanna be sittin opposite a sniper BITCH!...... SOULJATELLEM MAN GET AT ME TWITTER/MONEYCARLO, FACEBOOK PIERRE PARRISH. IM TRYIN TO MAKE IT MAN. A DOLLA OUTTA 15 CENT..

moneycarlo1
Noob
Noob

Posts : 9
Stacks : 5910
Status : 0
Join date : 2010-03-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  nobody on Tue Mar 30, 2010 7:35 am

moneycarlo1 wrote:now the feds mark us like camby/ cuz a nigga stay wit a thumper like bambi/ and yall dudes is sweeter than candy/ so i have my goons jack son like randy/ DAMN! then i slide like michael/ wit a strap on each hip like a diaper/ when the pressures on im opposite of hyper/ you dont wanna be sittin opposite a sniper BITCH!...... SOULJATELLEM MAN GET AT ME TWITTER/MONEYCARLO, FACEBOOK PIERRE PARRISH. IM TRYIN TO MAKE IT MAN. A DOLLA OUTTA 15 CENT..

yu call that heat well shyt yu were never hott
i swear ive seen that on sum one elses blogspot

nobody
VIP
VIP

Posts : 130
Stacks : 6293
Status : 8
Join date : 2010-03-29
Age : 32
Location : new Zealand

View user profile

Back to top Go down

n mo heat

Post  moneycarlo1 on Tue Mar 30, 2010 7:38 am

crackbeats u look really scary nigga/ u prolly in VA cuz u n the military nigga/ i been thru hampton and newport news/ when i asked about you nigga no one knew?

moneycarlo1
Noob
Noob

Posts : 9
Stacks : 5910
Status : 0
Join date : 2010-03-30

View user profile

Back to top Go down

n mo heat

Post  moneycarlo1 on Tue Mar 30, 2010 7:41 am

and for that other nigga i barely seen'em/ tell me where in the fuck is the kushroom mingdom?.........YALL NIGGAZ DONT WANT IT! I AM A BEAST!

moneycarlo1
Noob
Noob

Posts : 9
Stacks : 5910
Status : 0
Join date : 2010-03-30

View user profile

Back to top Go down

DAMN!!!

Post  moneycarlo1 on Tue Mar 30, 2010 7:52 am

WHERE YALL NIGGAZ AT!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!

moneycarlo1
Noob
Noob

Posts : 9
Stacks : 5910
Status : 0
Join date : 2010-03-30

View user profile

Back to top Go down

N MO HEAT

Post  moneycarlo1 on Tue Mar 30, 2010 7:59 am

crackbeats u spit that shit, tha kind that smell/ and shit that other nigga just cant even spell/ i guess he kinda slow i wont pick on the kid/ but i will battle u just for pickin on him....

moneycarlo1
Noob
Noob

Posts : 9
Stacks : 5910
Status : 0
Join date : 2010-03-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  moneycarlo1 on Tue Mar 30, 2010 8:05 am

u a joke/ ima smoke......im gone

moneycarlo1
Noob
Noob

Posts : 9
Stacks : 5910
Status : 0
Join date : 2010-03-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  nobody on Tue Mar 30, 2010 8:11 am

moneycarlo1 wrote:crackbeats u spit that shit, tha kind that smell/ and shit that other nigga just cant even spell/ i guess he kinda slow i wont pick on the kid/ but i will battle u just for pickin on him....

niggah trynah com up wit excuses cuz he knows wats really goode
beatin me..ha..gottah better chance at winnin tha mega milli-ons
wheres everybody goin cant finish me off
faggot ass niggahs went to go cuddle in tha loft

nobody
VIP
VIP

Posts : 130
Stacks : 6293
Status : 8
Join date : 2010-03-29
Age : 32
Location : new Zealand

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  nobody on Tue Mar 30, 2010 8:20 am

too sicc i could use ah couple cough drops
goin against me niggah in peace yull rott

nobody
VIP
VIP

Posts : 130
Stacks : 6293
Status : 8
Join date : 2010-03-29
Age : 32
Location : new Zealand

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  nobody on Tue Mar 30, 2010 8:22 am

as i finish for tha win
1 2 3 is tha count its official thats tha pin

nobody
VIP
VIP

Posts : 130
Stacks : 6293
Status : 8
Join date : 2010-03-29
Age : 32
Location : new Zealand

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  wowa on Tue Mar 30, 2010 10:15 am

"i knocked so many teeth out i made the tooth fairy bankrupt" - Big L
"Ask Beavis I get nothing butthead" - Big L
"im so ahead of my time my parents havent met yet" - Big L

"Cut you wit the razor that i use to shave my nuts wit" - Eminem
"I'll run your brain around the block just to jog your fuckin memory" - Eminem
""Now how the F*** am I supposed to get out of debt? I can rap anymore, I just murdered the alphabet" - Eminem

There is loads but i cant be bothered now lol

wowa

Posts : 3
Stacks : 5898
Status : 0
Join date : 2010-03-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  xX SOULJA BOY TELL'EM Xx on Tue Mar 30, 2010 11:08 am

Dre' wrote:What's your best rap line off the top of your head? Go
i got five on my chest and i kno im da best hit em up hit em up blam !! blam!! blam !!
avatar
xX SOULJA BOY TELL'EM Xx

Posts : 2
Stacks : 5896
Status : 0
Join date : 2010-03-30
Age : 20

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  Bliss on Tue Mar 30, 2010 11:26 am

Escomania wrote:
Bliss wrote:"you destine to live ya whole life style broke, and the only reason u hear iz cuz tha lifestyle broke!" BLIS$ http://myspace.com/fame501

LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

ALL THTS FUNNY ESCOMANIA? LOL IGHT "JOLLY TRAPPER" HW U LIK THIS ONE

"DIS NIGGA UP THERE HATIN HUH??.. DIAMONDS SUPA FROZE CALL IT ESKIMO MANIA.... ...WTF IS ESCOMANIA?..TYPICAL ASS FLOW CLICHE NIGGA BETTA CHNG IT UP... SEE THTS WAT SEPARATES BLISS FROM U RAPPERS DAT DOPE MONEY MAKE ME HAPPY CALL ME THA REAL JOLLY TRAPPER!"....

BLIS$ http://myspace.com/fame501
avatar
Bliss
VIP
VIP

Posts : 119
Stacks : 6057
Status : 10
Join date : 2010-03-30
Age : 27
Location : Lil RocK

View user profile http://myspace.com/fame501

Back to top Go down

WOW"CRAZY LINE

Post  calixte5l on Tue Mar 30, 2010 12:27 pm

THIS LINE GOT A SUPPLY THAT WOULD MAKE PEOPLE REPLY

calixte5l
Turnt Up
Turnt Up

Posts : 20
Stacks : 5931
Status : 0
Join date : 2010-03-30
Age : 22
Location : NEW YORK, BROOKLYN, 11210 BROOKLYN AVE I AND J

View user profile http://MYSPACE.COM/HELLOWBROOKLYN

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  YoungSimba on Tue Mar 30, 2010 1:54 pm

This one goes straight out the head:

See alot of people tryna hate on me
Dem bitchez got what i dont have, H.I.V
See they fucked the wrong girl now they STD'd
Young Simba with hot rhymes but they blind to see
That the only real nigga on the block is here
Rough like a stone, smooth like cashmere
See you get the point what i tryna say?
This one goes out to DeAndre Way!

Laughing

YoungSimba
Noob
Noob

Posts : 9
Stacks : 5904
Status : 0
Join date : 2010-03-30
Age : 67

View user profile

Back to top Go down

wow

Post  Mz. Berry Bussit on Tue Mar 30, 2010 2:26 pm

Dont trip cuz Imma reload the the clip and sqeeze the trigga wit a tight grip. The best is always yet to come so don't run when I go numb. It's like speaking in tounges or if I'm drunkened off run. C'mon get you sum.
avatar
Mz. Berry Bussit
Regular
Regular

Posts : 10
Stacks : 5924
Status : 0
Join date : 2010-03-30
Location : Chicago

View user profile http:// http://bit.ly/buHgmg

Back to top Go down

lol

Post  Mz. Berry Bussit on Tue Mar 30, 2010 2:30 pm

that was supposed to say drunkened off rum. I think I'm famous for typos, once you get to know me you'll see
avatar
Mz. Berry Bussit
Regular
Regular

Posts : 10
Stacks : 5924
Status : 0
Join date : 2010-03-30
Location : Chicago

View user profile http:// http://bit.ly/buHgmg

Back to top Go down

RE: My best Rap line!

Post  yungen120 on Tue Mar 30, 2010 2:52 pm

I ride on dem birds, and I'm drifting on dem curves
I see some hot girls,and I spit a couple words
they hope in my car, coz they know Im a star
S.O.D. in the building,You know who we are?... Yungen king
avatar
yungen120
VIP
VIP

Posts : 51
Stacks : 6036
Status : 2
Join date : 2010-03-30
Age : 26
Location : Middletown, DE

View user profile http://www.myspace.com/daprovenanalysis

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  babiidoll_sodmg on Tue Mar 30, 2010 5:26 pm

girls study jockin even tho their man still knockin on my front door askin for more even tho he's still sore from the night before lol!
avatar
babiidoll_sodmg
Turnt Up
Turnt Up

Posts : 24
Stacks : 6055
Status : 1
Join date : 2010-03-29
Age : 27
Location : whodat,,louisiana

View user profile http://twitter.com/BabiiDoll_SODMG

Back to top Go down

hottest rap line

Post  DMoneyRapStar on Tue Mar 30, 2010 5:44 pm

Only deal in road talk, my necklace cost me 6 bricks... suicide dooors on my car, call it slit wrists
avatar
DMoneyRapStar
Regular
Regular

Posts : 12
Stacks : 5925
Status : 0
Join date : 2010-03-29
Age : 27
Location : dc

View user profile https://www.youtube.com/dmoneyrapstar

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  CrackBeatz on Tue Mar 30, 2010 6:07 pm

Sleep
avatar
CrackBeatz
Regular
Regular

Posts : 12
Stacks : 6000
Status : -2
Join date : 2010-03-29
Age : 27
Location : VA

View user profile http://TWITTER.COM/CRACKBEATZ

Back to top Go down

Certified SODMG

Post  Certified_G00n327 on Tue Mar 30, 2010 6:15 pm

IM INSIDE BITCHES ALL WEEK LIKE A TAMPON-ME[i]
avatar
Certified_G00n327

Posts : 2
Stacks : 5894
Status : 0
Join date : 2010-03-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line(s)

Post  LydiaLeAnna on Tue Mar 30, 2010 9:04 pm

want it all, thats why I strive for it. I know that it's coming - I just hope that i'm alive for it.
- Drake

Everybody talk and everybody listen, but somehow it's always the truth that comes up missing.
- Drake

Sweat pants, hair tied, chillin with no make-up on. That's when you're the prettiest, I hope that you don't take it wrong.
- Drake

Last name "ever" first name ever "greatest".
-Drake

Cus whats a star when its most important fan is missing?
-Drake

Everyone who doubted me is askin' for forgiveness.
- Drake

And I can hear the critics talking over the applause.
- Drake

I know way too many people here right now that I didn’t know last year, who the f*ck are yal?
-Drake

mann u gotta love him!
avatar
LydiaLeAnna

Posts : 2
Stacks : 5894
Status : 0
Join date : 2010-03-30
Age : 27
Location : ttown

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line(s)

Post  LydiaLeAnna on Tue Mar 30, 2010 9:31 pm

My word is my pride, the wisdom is weak, and that's word from the wise.
-Lil Wayne

Confidence is a stain they can't wipe off.
-Lil Wayne

Just hope you heaven sent and you're hell proof.
-Lil Wayne

The top gets higher the more that I climb.
-Lil Wayne

The spot gets smaller and I get bigger tryna get in where I fit in. No room for a nigga.
-Lil Wayne

I got ice in my veins, blood in my eyes, hate in my heart, love in my mind.
-Lil Wayne

(pretty much that whole Drop the World record)

Got more ice than a super sized drink.
-Lil Wayne

they said I couldn't play football I was too small
they said I couldn't play basketball I wasn't tall
they said I couldn't play baseball at all
& now everyday of my life I BALL !
-Lil Wayne

Money spread like germs, get sick nigga!
Lil Wayne

And f*ck them other niggas, 1-9 hundred who want it I deliver!
-Lil Wayne

Everybody watch your back while you're in the front.
-Lil Wayne

Bend the girl over put her hands on her ankles,
I'm all over this ice cream beat like sprinkles!
-Lil Wayne

Lightin up a muthaf*ckin blunt. Stupid fruity swagg like a muthaf*ckin runt!
-Lil Wayne

If you got beef I put the biscuit on the patty!
-Lil Wayne

...well of course...I smoke mad weed, I'm on my high horse.
-Lil Wayne

Please dont shoot me down, I land feet flat. Then walk a million miles with New Orleans on my back.
-Lil Wayne

Ha! I need a massage and when it comes to hoes man I got a collage!
-Lil Wayne

Young Money baby we the sh*t weak stomachs,

No Ceilings...Muthaf*cka!!
-Lil Wayne
avatar
LydiaLeAnna

Posts : 2
Stacks : 5894
Status : 0
Join date : 2010-03-30
Age : 27
Location : ttown

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  MissESODMG on Tue Mar 30, 2010 9:33 pm

they hating on me because I go so hard B // they gettin' tight, get it together and play ya card right
avatar
MissESODMG
VIP
VIP

Posts : 69
Stacks : 6232
Status : 1
Join date : 2010-03-29
Age : 28
Location : Illinois

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Rap Line

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top


SODMG :: Main :: Talk

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum